ÖSK

Tittade nyss på "Ösk en roadmovie" på svenskafans och kom på att jag kan skriva något om denna klubb i ett inlägg.

Säsongen 2008 började inte så bra för sportklubben, det saknades kvalitet på många positioner. Men som den bra supporter jag är så var jag på varenda hemmamatch för att stötta laget. Att hålla på lag i medgång vet man inget om i denna stad. Inte förens det kom en ny dansk till klubben och lejonen började leverera kunde man gå hem från matcherna nöjd och verkligen tro på samma insats nästa match. Höstens hemmamatcher var fantastiska att gå på, det var 4-2 mot göteborg. 3-1 mot helsingborg och vinst mot Elfsborg ( kommer inte ihåg resultatet). Ösk blev en vinstmaskin och det började pratas gott om laget runt om i Sverige. Den sjunde plats man tillslut lyckades uppnå var till och med bättre än klubbens målsättning(8) och en av de bättre placeringarna på 2000-talet.


Hoppas inerligt att nästa säsong blir ännu roligare och resultatet ännu bättre!


-När ÖSK vinner SM-GULD, ja då vill jag stå i klacken...

Kommentarer
Postat av: thompa

en ny blogg, du kan dock inte bli bättre än simon som skrev att det var bra när ngn blev våldtagen, kan dock se hans synppunkt ur ett hatiskt perspektiv.



Jag tycker du ska posta kring din relation med erik, kan bli oerhört intressant.



lr nej hitta på ett fiktivt triangeldrama mellan dig, simon och martin.

2008-11-20 @ 23:14:58
Postat av: Jesper

Det är något jag ska tänka på :P

2008-11-20 @ 23:23:24
Postat av: MightyMurran

"du kan dock inte bli bättre än simon som skrev att det var bra när ngn blev våldtagen"





hahahahaha.

2008-11-22 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0