24

Att jag missat denna serie kan jag inte förstå. Eller egentligen har jag inte missat den utan bara struntat i att se. Men sedan fem veckor tillbaka har jag sett serien från scratch. Har fram tills idag sett fem av de sex säsongerna som finns(jag har alltså sett ungefär en säsong i veckan, ibland snabbar och ibland slöare), och jag måste säga att det är bland det bästa jag sett i serie väg. avsnitten har verkligen räddat mina dagar då jag inte jobbat så mycket på sista tiden. Alla säsongerna är bra och spännande. Till skillnad från exempelvis Prison break och Heroes som går lite upp och ner.  Jack Bauer har helt klart blivit en av mina favorit karaktärer från tv-serier tillsammans med Dr House (House) och Ari Gold (Entourage). jag menar det är svårt att inte gilla dessa karaktärer. de är underhållande, intressanta och lyfter upp serierna helt sjävla.

Längtar till säsong 7 av 24 (premiär i Januari) och sörjer att sista avsnittet av Entourage går nästa vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0